Oficialus pavadinimas: Žaliuomenė, UAB

Žaliuomenė, UAB Įmonės kodas 305766803

Žaliuomenė, UAB PVM kodas LT100014047611 nuo 2021-05-21 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Žaliuomenė, UAB (draudėjo kodas 3820737, mokesčių mokėtojo kodas 305766803) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 11 darbuotojai (apdraustieji).

Žaliuomenė, UAB (305766803) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 11 739 1,869
2024-02 11 714 1,813
2024-01 11 880 2,233
2023-12 11 634 1,604
2023-11 10 740 1,699
2023-10 10 835 1,911
2023-09 12 652 1,775
2023-08 9 817 1,652
2023-07 9 690 1,395
2023-06 9 741 1,517
2023-05 9 754 1,548
2023-04 12 639 1,717
2023-03 11 620 1,540
2023-02 10 496 1,113
2023-01 9 576 1,153
2022-12 7 539 844
2022-11 7 493 782
2022-10 6 457 636
2022-09 6 434 599
2022-08 4 480 453
2022-07 4 450 419
2022-06 6 543 709
2022-05 7 814 1,290
2022-04 8 674 1,221
2022-03 8 784 1,411
2022-02 9 693 1,405
2022-01 7 387 641
2021-12 6 385 544
2021-11 6 581 801
2021-10 8 518 898
2021-09 6 639 828
2021-08 6 446 580
2021-07 5 499 544
2021-06 6 376 493
2021-05 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų