Oficialus pavadinimas: Sapelli, UAB

Sapelli, UAB Įmonės kodas 305755098

Sapelli, UAB PVM kodas LT100014094213 nuo 2021-06-08 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Sapelli, UAB (draudėjo kodas 3818562, mokesčių mokėtojo kodas 305755098) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

Sapelli, UAB (305755098) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 1,039 1,508
2024-02 6 1,039 1,508
2024-01 6 1,039 1,508
2023-12 6 1,027 1,492
2023-11 5 1,217 1,477
2023-10 5 1,217 1,477
2023-09 5 1,213 1,472
2023-08 5 1,131 1,373
2023-07 5 1,118 1,357
2023-06 5 1,111 1,349
2023-05 5 1,066 1,294
2023-04 5 1,060 1,286
2023-03 5 1,060 1,286
2023-02 5 1,060 1,286
2023-01 5 1,060 1,286
2022-12 6 876 1,241
2022-11 6 811 1,157
2022-10 6 785 1,122
2022-09 6 775 1,110
2022-08 6 821 1,171
2022-07 6 810 1,156
2022-06 6 811 1,157
2022-05 5 834 1,007
2022-04 5 831 1,003
2022-03 5 825 973
2022-02 5 708 839
2022-01 4 828 775
2021-12 4 845 786
2021-11 4 845 786
2021-10 4 608 566
2021-09 4 756 703
2021-08 4 760 707
2021-07 4 756 703
2021-06 4 729 677
2021-05 4 497 459
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų