Oficialus pavadinimas: AMRES ART Gallery, UAB

AMRES ART Gallery, UAB Įmonės kodas 305744835

AMRES ART Gallery, UAB PVM kodas LT100014128218 nuo 2021-06-18 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje AMRES ART Gallery, UAB (draudėjo kodas 3817933, mokesčių mokėtojo kodas 305744835) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

AMRES ART Gallery, UAB (305744835) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 4 951 923
2023-07 4 809 785
2023-06 4 722 701
2023-05 4 722 701
2023-04 4 475 461
2023-03 5 407 494
2023-02 5 473 574
2023-01 5 473 574
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 1,118 1,084
2022-09 4 765 741
2022-08 4 766 742
2022-07 4 765 741
2022-06 4 577 559
2022-05 5 1,643 1,977
2022-04 5 1,118 1,348
2022-03 4 718 689
2022-02 4 770 738
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 2 - -
2021-05 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų