Oficialus pavadinimas: "DAINTRANSA", UAB

"DAINTRANSA", UAB Įmonės kodas 305744080

"DAINTRANSA", UAB PVM kodas LT100014055612 nuo 2021-05-26 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "DAINTRANSA", UAB (draudėjo kodas 3815683, mokesčių mokėtojo kodas 305744080) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-05 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"DAINTRANSA", UAB (305744080) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 4 1,270 1,163
2024-01 4 1,200 1,137
2023-12 4 1,098 1,041
2023-11 4 1,121 1,063
2023-10 5 820 970
2023-09 4 1,121 1,063
2023-08 4 1,121 1,063
2023-07 5 1,211 1,445
2023-06 5 1,177 1,402
2023-05 5 999 1,187
2023-04 4 946 893
2023-03 5 848 1,004
2023-02 5 913 1,083
2023-01 4 737 690
2022-12 4 750 706
2022-11 5 1,198 1,432
2022-10 5 1,031 1,229
2022-09 5 997 1,188
2022-08 4 981 930
2022-07 4 981 930
2022-06 4 981 930
2022-05 4 981 930
2022-04 4 1,073 1,020
2022-03 4 996 945
2022-02 4 996 945
2022-01 5 831 986
2021-12 5 741 878
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų