Oficialus pavadinimas: "Armvita", MB

"Armvita", MB Įmonės kodas 305738960

"Armvita", MB PVM kodas LT100014040816 nuo 2021-05-20 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Armvita", MB (draudėjo kodas 3813880, mokesčių mokėtojo kodas 305738960) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Armvita", MB (305738960) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 463 450
2023-11 7 486 815
2023-10 5 1,335 1,621
2023-09 5 1,469 1,783
2023-08 6 1,319 1,921
2023-07 4 1,456 1,413
2023-06 4 653 634
2023-05 5 601 718
2023-04 6 545 775
2023-03 4 661 642
2023-02 4 1,362 1,322
2023-01 4 1,329 1,290
2022-12 4 1,093 1,061
2022-11 4 1,237 1,201
2022-10 4 1,284 1,246
2022-09 4 1,271 1,234
2022-08 5 577 687
2022-07 3 - -
2022-06 4 459 441
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 2 - -
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
2021-04 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų