Oficialus pavadinimas: "GDTrans", UAB

"GDTrans", UAB Įmonės kodas 305734467

"GDTrans", UAB PVM kodas LT100013968515 nuo 2021-04-26 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "GDTrans", UAB (draudėjo kodas 3812026, mokesčių mokėtojo kodas 305734467) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"GDTrans", UAB (305734467) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 8 579 1,116
2024-07 6 777 1,086
2024-06 8 906 1,701
2024-05 8 826 1,507
2024-04 7 683 1,134
2024-03 7 781 1,277
2024-02 4 522 461
2024-01 4 530 487
2023-12 3 - -
2023-11 5 545 619
2023-10 5 564 642
2023-09 5 562 609
2023-08 5 512 553
2023-07 4 479 450
2023-06 4 419 357
2023-05 4 577 492
2023-04 4 447 381
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 4 609 451
2022-05 4 297 193
2022-04 4 249 191
2022-03 4 487 365
2022-02 4 515 355
2022-01 3 - -
2021-12 4 285 243
2021-11 4 537 384
2021-10 5 420 377
2021-09 4 477 350
2021-08 4 310 265
2021-07 4 399 340
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų