Oficialus pavadinimas: "Marčiukai", MB

"Marčiukai", MB Įmonės kodas 305733073

"Marčiukai", MB PVM kodas LT100013972210 nuo 2021-04-27 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Marčiukai", MB (draudėjo kodas 3810315, mokesčių mokėtojo kodas 305733073) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Marčiukai", MB (305733073) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 730 884
2024-08 4 924 897
2024-07 4 823 799
2024-06 4 910 829
2024-05 4 924 841
2024-04 4 924 841
2024-03 4 924 841
2024-02 5 752 857
2024-01 4 914 831
2023-12 4 840 765
2023-11 4 840 765
2023-10 4 840 765
2023-09 4 720 662
2023-08 3 - -
2023-07 4 637 592
2023-06 4 649 608
2023-05 3 - -
2023-04 4 780 714
2023-03 4 840 765
2023-02 4 806 736
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 2 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 742 699
2022-04 4 730 686
2022-03 4 688 651
2022-02 5 624 756
2022-01 5 730 883
2021-12 6 651 940
2021-11 7 531 899
2021-10 5 428 519
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų