Oficialus pavadinimas: "Anlainas", UAB

"Anlainas", UAB Įmonės kodas 305732911

"Anlainas", UAB PVM kodas LT100014248315 nuo 2021-08-10 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Anlainas", UAB (draudėjo kodas 3811996, mokesčių mokėtojo kodas 305732911) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Anlainas", UAB (305732911) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 5 1,308 1,587
2024-07 5 1,178 1,430
2024-06 5 1,174 1,424
2024-05 5 1,174 1,424
2024-04 6 937 1,365
2024-03 5 1,026 1,246
2024-02 5 1,026 1,246
2024-01 5 1,091 1,324
2023-12 5 1,165 1,414
2023-11 5 1,082 1,313
2023-10 6 1,336 1,946
2023-09 6 1,147 1,671
2023-08 6 1,154 1,681
2023-07 6 1,140 1,660
2023-06 6 1,153 1,680
2023-05 5 952 1,155
2023-04 5 885 1,074
2023-03 4 934 907
2023-02 4 840 815
2023-01 4 874 848
2022-12 4 793 765
2022-11 4 784 757
2022-10 4 794 766
2022-09 5 653 787
2022-08 6 395 571
2022-07 5 444 534
2022-06 5 382 459
2022-05 3 - -
2022-04 4 331 302
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų