Oficialus pavadinimas: "Molėtų žuvies rūkykla", MB

"Molėtų žuvies rūkykla", MB Įmonės kodas 305727743

"Molėtų žuvies rūkykla", MB PVM kodas LT100014288611 nuo 2021-08-28 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Molėtų žuvies rūkykla", MB (draudėjo kodas 3809127, mokesčių mokėtojo kodas 305727743) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Molėtų žuvies rūkykla", MB (305727743) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 645 756
2024-02 6 586 834
2024-01 6 548 795
2023-12 6 652 940
2023-11 6 680 976
2023-10 8 606 1,152
2023-09 7 870 1,453
2023-08 8 968 1,826
2023-07 10 724 1,701
2023-06 8 803 1,521
2023-05 8 727 1,370
2023-04 8 672 1,268
2023-03 8 777 1,465
2023-02 8 796 1,500
2023-01 8 779 1,461
2022-12 10 648 1,519
2022-11 8 510 959
2022-10 5 902 1,063
2022-09 4 939 882
2022-08 4 932 858
2022-07 5 618 701
2022-06 5 694 796
2022-05 5 869 1,009
2022-04 4 944 887
2022-03 6 751 1,043
2022-02 6 791 1,079
2022-01 5 731 817
2021-12 6 585 777
2021-11 6 510 681
2021-10 6 585 777
2021-09 5 573 625
2021-08 5 427 456
2021-07 5 408 443
2021-06 4 159 139
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų