Oficialus pavadinimas: "Krata", UAB
"Krata", UAB Įmonės kodas 305727138
"Krata", UAB PVM kodas LT100014273916 nuo 2021-08-23 (prieš 3 metus)
Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Įmonėje "Krata", UAB (draudėjo kodas 3808769, mokesčių mokėtojo kodas 305727138) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).
Laikotarpis | Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) | Vidutinis atlyginimas | Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma |
---|---|---|---|
2024-09 | 1 | - | - |
2024-08 | 1 | - | - |
2024-07 | 1 | - | - |
2024-06 | 1 | - | - |
2024-05 | 1 | - | - |
2024-04 | 1 | - | - |
2024-03 | 1 | - | - |
2024-02 | 1 | - | - |
2024-01 | 1 | - | - |
2023-12 | 3 | - | - |
2023-11 | 3 | - | - |
2023-10 | 3 | - | - |
2023-09 | 3 | - | - |
2023-08 | 3 | - | - |
2023-07 | 3 | - | - |
2023-06 | 3 | - | - |
2023-05 | 4 | 1,135 | 1,054 |
2023-04 | 4 | 817 | 753 |
2023-03 | 4 | 980 | 908 |
2023-02 | 4 | 871 | 805 |
2023-01 | 4 | 687 | 637 |
2022-12 | 4 | 1,141 | 1,056 |
2022-11 | 4 | 800 | 733 |
2022-10 | 4 | 563 | 520 |
2022-09 | 4 | 718 | 658 |
2022-08 | 4 | 718 | 658 |
2022-07 | 5 | 742 | 862 |
2022-06 | 4 | 660 | 613 |
2022-05 | 6 | 800 | 1,117 |
2022-04 | 6 | 524 | 733 |
2022-03 | 3 | - | - |
2022-02 | 2 | - | - |
2022-01 | 1 | - | - |
2021-12 | 1 | - | - |
2021-11 | 1 | - | - |
2021-10 | 1 | - | - |
2021-09 | 1 | - | - |
2021-08 | 1 | - | - |
2021-07 | 1 | - | - |
2021-06 | 1 | - | - |
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.