Oficialus pavadinimas: "Matek", UAB

"Matek", UAB Įmonės kodas 305725087

"Matek", UAB PVM kodas LT100013944619 nuo 2021-04-17 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Matek", UAB (draudėjo kodas 3808141, mokesčių mokėtojo kodas 305725087) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Matek", UAB (305725087) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 1,563 2,184
2024-02 6 1,269 1,756
2024-01 6 1,542 2,157
2023-12 6 1,721 2,387
2023-11 6 1,695 2,347
2023-10 6 1,829 2,541
2023-09 7 1,668 2,687
2023-08 6 1,809 2,479
2023-07 6 1,744 2,394
2023-06 6 1,569 2,173
2023-05 6 1,808 2,477
2023-04 6 1,792 2,455
2023-03 6 1,425 1,961
2023-02 6 1,351 1,866
2023-01 6 1,431 1,959
2022-12 6 1,416 1,931
2022-11 6 1,416 1,933
2022-10 6 1,321 1,794
2022-09 6 1,362 1,858
2022-08 5 1,307 1,487
2022-07 4 1,638 1,538
2022-06 4 1,638 1,538
2022-05 4 1,544 1,446
2022-04 4 1,544 1,446
2022-03 4 1,445 1,350
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų