Oficialus pavadinimas: "Stiprios siūlės", MB

"Stiprios siūlės", MB Įmonės kodas 305720873

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Stiprios siūlės", MB (draudėjo kodas 3806886, mokesčių mokėtojo kodas 305720873) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Stiprios siūlės", MB (305720873) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 2 - -
2024-11 2 - -
2024-10 2 - -
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 3 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 903 851
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 822 798
2023-01 4 913 886
2022-12 5 649 778
2022-11 4 659 620
2022-10 4 672 633
2022-09 4 752 705
2022-08 4 719 677
2022-07 4 465 447
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 4 676 656
2022-02 4 656 637
2022-01 4 735 714
2021-12 4 632 614
2021-11 4 523 508
2021-10 4 844 820
2021-09 4 654 635
2021-08 4 476 462
2021-07 3 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų