Oficialus pavadinimas: "Silkutė", MB

"Silkutė", MB Įmonės kodas 305717279

"Silkutė", MB PVM kodas LT100014542612 nuo 2021-12-07 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Silkutė", MB (draudėjo kodas 3806166, mokesčių mokėtojo kodas 305717279) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 15 darbuotojai (apdraustieji).

"Silkutė", MB (305717279) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 15 1,130 3,939
2024-08 13 1,317 3,963
2024-07 13 1,308 3,935
2024-06 13 1,120 3,381
2024-05 11 1,182 3,031
2024-04 10 1,082 2,513
2024-03 9 1,259 2,652
2024-02 8 986 1,863
2024-01 8 1,110 2,104
2023-12 8 1,175 2,223
2023-11 7 1,051 1,758
2023-10 8 1,114 2,135
2023-09 8 1,104 2,114
2023-08 7 1,130 1,891
2023-07 6 1,170 1,675
2023-06 6 1,225 1,757
2023-05 7 1,050 1,755
2023-04 8 1,009 1,926
2023-03 7 1,139 1,907
2023-02 6 1,086 1,543
2023-01 5 891 1,050
2022-12 5 1,114 1,317
2022-11 5 1,038 1,220
2022-10 4 1,091 1,019
2022-09 5 937 1,079
2022-08 4 955 887
2022-07 5 1,096 1,281
2022-06 6 996 1,401
2022-05 5 1,056 1,232
2022-04 5 1,133 1,301
2022-03 4 1,283 1,169
2022-02 4 1,007 946
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų