Oficialus pavadinimas: INSERVIN, UAB

INSERVIN, UAB Įmonės kodas 305716679

INSERVIN, UAB PVM kodas LT100014230912 nuo 2021-08-04 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje INSERVIN, UAB (draudėjo kodas 3805376, mokesčių mokėtojo kodas 305716679) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

INSERVIN, UAB (305716679) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 8 950 1,857
2024-02 9 1,060 2,281
2024-01 12 880 2,536
2023-12 16 800 3,056
2023-11 13 895 2,788
2023-10 14 899 3,001
2023-09 17 883 3,601
2023-08 13 1,000 3,128
2023-07 11 1,053 2,817
2023-06 8 1,263 2,348
2023-05 10 893 2,066
2023-04 11 806 2,048
2023-03 9 640 1,359
2023-02 12 632 1,809
2023-01 17 871 3,507
2022-12 15 794 2,758
2022-11 17 932 3,648
2022-10 17 949 3,773
2022-09 14 1,117 3,697
2022-08 14 1,087 3,581
2022-07 17 736 2,958
2022-06 10 832 1,957
2022-05 4 1,616 1,517
2022-04 5 1,482 1,722
2022-03 5 1,065 1,242
2022-02 3 - -
2022-01 4 623 586
2021-12 4 656 621
2021-11 4 847 795
2021-10 4 519 476
2021-09 4 437 415
2021-08 4 1,436 1,320
2021-07 6 535 746
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų