Oficialus pavadinimas: Baltic masks, UAB

Baltic masks, UAB Įmonės kodas 305709371

Baltic masks, UAB PVM kodas LT100013839515 nuo 2021-03-13 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Baltic masks, UAB (draudėjo kodas 3801748, mokesčių mokėtojo kodas 305709371) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

Baltic masks, UAB (305709371) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 1 - -
2023-04 4 688 657
2023-03 5 747 905
2023-02 4 868 843
2023-01 4 884 859
2022-12 17 950 3,794
2022-11 30 655 4,574
2022-10 39 705 6,359
2022-09 43 879 8,698
2022-08 44 928 9,435
2022-07 41 897 8,535
2022-06 31 1,047 7,626
2022-05 32 1,002 7,553
2022-04 35 869 7,065
2022-03 51 823 9,706
2022-02 81 1,165 21,853
2022-01 80 890 16,447
2021-12 45 928 9,661
2021-11 34 862 6,773
2021-10 29 897 6,050
2021-09 29 1,003 6,679
2021-08 30 721 4,962
2021-07 22 607 3,053
2021-06 8 1,052 1,970
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų