Oficialus pavadinimas: "Nordasta", UAB

"Nordasta", UAB Įmonės kodas 305708134

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Nordasta", UAB (draudėjo kodas 3801151, mokesčių mokėtojo kodas 305708134) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Nordasta", UAB (305708134) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 1 - -
2024-11 2 - -
2024-10 2 - -
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 3 - -
2022-11 5 367 429
2022-10 4 612 591
2022-09 4 538 519
2022-08 3 - -
2022-07 4 421 404
2022-06 5 367 438
2022-05 5 506 606
2022-04 5 503 602
2022-03 5 466 558
2022-02 5 489 585
2022-01 5 398 478
2021-12 5 395 471
2021-11 5 356 424
2021-10 5 338 401
2021-09 5 312 372
2021-08 4 440 423
2021-07 4 440 423
2021-06 4 440 423
2021-05 4 431 415
2021-04 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų