Oficialus pavadinimas: Goindex, UAB

Goindex, UAB Įmonės kodas 305706496

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Goindex, UAB (draudėjo kodas 3801133, mokesčių mokėtojo kodas 305706496) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 26 darbuotojai (apdraustieji).

Goindex, UAB (305706496) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 26 3,278 20,350
2024-02 25 3,341 19,849
2024-01 25 3,363 20,013
2023-12 25 3,088 18,257
2023-11 26 2,877 17,545
2023-10 23 3,165 17,030
2023-09 25 2,766 16,287
2023-08 20 3,122 14,662
2023-07 21 2,819 13,865
2023-06 19 3,055 13,641
2023-05 19 3,136 14,064
2023-04 18 3,089 12,846
2023-03 17 3,102 12,126
2023-02 16 3,120 11,491
2023-01 16 3,042 11,295
2022-12 16 2,924 10,817
2022-11 16 2,916 10,789
2022-10 17 2,910 11,413
2022-09 18 2,519 10,409
2022-08 15 2,682 9,281
2022-07 10 3,703 8,580
2022-06 9 4,044 8,448
2022-05 8 4,410 8,212
2022-04 7 4,447 7,293
2022-03 6 4,666 6,627
2022-02 6 4,666 6,627
2022-01 5 5,000 5,899
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų