Oficialus pavadinimas: Traktas plius, UAB

Traktas plius, UAB Įmonės kodas 305705031

Traktas plius, UAB PVM kodas LT100014041612 nuo 2021-05-21 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Traktas plius, UAB (draudėjo kodas 3799899, mokesčių mokėtojo kodas 305705031) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Traktas plius, UAB (305705031) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 213 183
2024-08 4 237 204
2024-07 2 - -
2024-06 4 285 246
2024-05 4 364 314
2024-04 4 450 384
2024-03 4 304 261
2024-02 4 238 206
2024-01 4 338 290
2023-12 3 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 4 369 315
2022-06 4 659 562
2022-05 4 742 632
2022-04 4 712 607
2022-03 3 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 4 257 240
2021-09 4 598 563
2021-08 4 644 610
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 4 62 54
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų