Oficialus pavadinimas: "Tom transport", UAB

"Tom transport", UAB Įmonės kodas 305701816

"Tom transport", UAB PVM kodas LT100013850516 nuo 2021-03-18 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Tom transport", UAB (draudėjo kodas 3798965, mokesčių mokėtojo kodas 305701816) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Tom transport", UAB (305701816) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 2 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 4 911 798
2024-03 4 1,355 1,210
2024-02 4 1,602 1,441
2024-01 4 1,316 1,175
2023-12 5 962 1,085
2023-11 5 1,269 1,458
2023-10 5 1,416 1,630
2023-09 5 1,329 1,516
2023-08 4 1,036 920
2023-07 3 - -
2023-06 4 1,044 926
2023-05 4 1,018 905
2023-04 4 931 834
2023-03 4 1,015 903
2023-02 3 - -
2023-01 4 1,013 893
2022-12 4 1,143 1,025
2022-11 4 1,211 1,093
2022-10 4 976 852
2022-09 4 740 659
2022-08 4 871 805
2022-07 4 899 823
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 3 - -
2021-05 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų