Oficialus pavadinimas: Bauroc, UAB

Bauroc, UAB Įmonės kodas 305685123

Bauroc, UAB PVM kodas LT100014349314 nuo 2021-09-22 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Bauroc, UAB (draudėjo kodas 3788821, mokesčių mokėtojo kodas 305685123) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 75 darbuotojai (apdraustieji).

Bauroc, UAB (305685123) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 75 2,595 45,843
2024-02 74 2,215 38,713
2024-01 76 2,330 41,851
2023-12 77 2,684 48,275
2023-11 75 2,559 44,751
2023-10 75 2,471 43,105
2023-09 77 2,634 48,015
2023-08 76 2,464 44,294
2023-07 73 2,531 43,725
2023-06 78 2,712 49,645
2023-05 86 2,517 49,924
2023-04 87 2,514 51,040
2023-03 85 2,493 49,692
2023-02 85 2,457 48,840
2023-01 83 2,158 41,560
2022-12 91 2,280 47,973
2022-11 100 2,119 48,823
2022-10 105 2,007 48,353
2022-09 105 1,778 42,733
2022-08 105 1,707 41,790
2022-07 109 1,712 43,299
2022-06 104 1,874 44,594
2022-05 92 1,544 32,536
2022-04 78 1,569 27,896
2022-03 59 1,448 19,569
2022-02 43 1,298 12,629
2022-01 27 1,144 7,006
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų