Oficialus pavadinimas: "LD Solutions", UAB

"LD Solutions", UAB Įmonės kodas 305665359

"LD Solutions", UAB PVM kodas LT100015981715 nuo 2023-05-31 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "LD Solutions", UAB (draudėjo kodas 3774845, mokesčių mokėtojo kodas 305665359) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje "LD Solutions", UAB:

"LD Solutions", UAB (305665359) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-10 17 866 3,314
2025-09 14 820 2,611
2025-08 12 947 2,578
2025-07 14 859 2,746
2025-06 12 933 2,473
2025-05 12 687 1,828
2025-04 11 779 1,917
2025-03 12 669 1,814
2025-02 12 698 1,907
2025-01 12 598 1,623
2024-12 12 702 1,903
2024-11 13 967 2,910
2024-10 13 997 2,940
2024-09 14 1,059 3,400
2024-08 14 1,165 3,595
2024-07 13 1,074 3,104
2024-06 14 974 2,980
2024-05 14 1,169 3,592
2024-04 14 600 1,855
2024-03 16 489 1,655
2024-02 14 775 2,246
2024-01 15 629 1,837
2023-12 14 632 1,676
2023-11 15 658 1,857
2023-10 15 517 1,427
2023-09 15 622 1,686
2023-08 12 368 840
2023-07 9 278 442
2023-06 7 261 339
2023-05 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų