Oficialus pavadinimas: Transemile, MB

Transemile, MB Įmonės kodas 305663059

Transemile, MB PVM kodas LT100013962213 nuo 2021-04-23 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Transemile, MB (draudėjo kodas 3773477, mokesčių mokėtojo kodas 305663059) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

Transemile, MB (305663059) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 7 1,278 2,086
2024-08 6 1,104 1,538
2024-07 4 1,534 1,443
2024-06 5 1,348 1,590
2024-05 6 982 1,384
2024-04 8 844 1,567
2024-03 7 850 1,353
2024-02 9 1,096 2,266
2024-01 9 1,208 2,481
2023-12 9 831 1,695
2023-11 9 1,019 2,075
2023-10 10 940 2,152
2023-09 8 1,072 2,009
2023-08 7 1,139 1,852
2023-07 6 1,157 1,605
2023-06 6 1,095 1,554
2023-05 6 1,053 1,493
2023-04 6 1,035 1,466
2023-03 6 1,089 1,549
2023-02 6 910 1,295
2023-01 5 1,122 1,320
2022-12 5 706 829
2022-11 6 896 1,231
2022-10 5 740 860
2022-09 6 712 992
2022-08 6 770 1,079
2022-07 4 911 844
2022-06 4 739 677
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų