Oficialus pavadinimas: Techno BIM, UAB

Techno BIM, UAB Įmonės kodas 305655525

Techno BIM, UAB PVM kodas LT100013545611 nuo 2020-11-23 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Techno BIM, UAB (draudėjo kodas 3770980, mokesčių mokėtojo kodas 305655525) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Techno BIM, UAB (305655525) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 1,834 2,081
2024-02 5 1,791 2,035
2024-01 5 1,800 2,032
2023-12 5 2,117 2,371
2023-11 6 1,465 2,026
2023-10 6 1,305 1,807
2023-09 6 1,388 1,913
2023-08 8 1,814 3,324
2023-07 5 1,558 1,799
2023-06 5 1,175 1,350
2023-05 5 893 1,025
2023-04 6 831 1,136
2023-03 6 877 1,182
2023-02 5 754 856
2023-01 5 827 939
2022-12 5 762 852
2022-11 5 730 817
2022-10 4 578 523
2022-09 4 680 620
2022-08 4 964 862
2022-07 4 963 861
2022-06 5 903 1,039
2022-05 4 1,048 994
2022-04 4 1,001 954
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 2 - -
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų