Oficialus pavadinimas: NAIKINTA, UAB

NAIKINTA, UAB Įmonės kodas 305655411

NAIKINTA, UAB PVM kodas LT100013561219 nuo 2020-11-28 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje NAIKINTA, UAB (draudėjo kodas 3771555, mokesčių mokėtojo kodas 305655411) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

NAIKINTA, UAB (305655411) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 8 1,678 3,221
2024-02 8 1,678 3,221
2024-01 8 1,586 3,042
2023-12 8 1,476 2,830
2023-11 8 1,474 2,824
2023-10 8 1,666 3,151
2023-09 6 1,451 2,062
2023-08 6 1,311 1,858
2023-07 5 1,493 1,761
2023-06 5 1,493 1,761
2023-05 5 1,379 1,639
2023-04 5 1,305 1,549
2023-03 5 1,243 1,473
2023-02 4 1,324 1,250
2023-01 4 1,324 1,250
2022-12 4 1,324 1,250
2022-11 4 1,150 1,081
2022-10 4 1,163 1,121
2022-09 4 1,163 1,121
2022-08 4 1,139 1,098
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų