Oficialus pavadinimas: "Dujonsta servisas", UAB

"Dujonsta servisas", UAB Įmonės kodas 305655105

"Dujonsta servisas", UAB PVM kodas LT100013667013 nuo 2021-01-13 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dujonsta servisas", UAB (draudėjo kodas 3770932, mokesčių mokėtojo kodas 305655105) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Dujonsta servisas", UAB (305655105) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 579 544
2023-04 4 533 505
2023-03 4 533 505
2023-02 4 523 496
2023-01 4 445 422
2022-12 4 470 443
2022-11 4 470 443
2022-10 4 468 442
2022-09 4 468 442
2022-08 4 416 391
2022-07 4 370 346
2022-06 4 468 442
2022-05 4 468 442
2022-04 4 468 442
2022-03 4 468 442
2022-02 4 468 442
2022-01 4 233 213
2021-12 4 233 213
2021-11 4 175 161
2021-10 4 113 101
2021-09 4 113 101
2021-08 4 113 101
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų