Oficialus pavadinimas: Finance In, UAB

Finance In, UAB Įmonės kodas 305651288

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Finance In, UAB (draudėjo kodas 3767308, mokesčių mokėtojo kodas 305651288) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Finance In, UAB (305651288) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 349 334
2024-08 4 398 379
2024-07 4 395 374
2024-06 4 410 389
2024-05 4 393 372
2024-04 4 403 382
2024-03 4 398 378
2024-02 4 321 303
2024-01 4 214 198
2023-12 4 345 326
2023-11 4 389 368
2023-10 4 365 345
2023-09 4 340 327
2023-08 4 326 314
2023-07 4 320 308
2023-06 4 332 319
2023-05 4 238 228
2023-04 4 320 308
2023-03 4 281 269
2023-02 4 316 304
2023-01 4 255 244
2022-12 4 267 256
2022-11 4 228 218
2022-10 4 233 223
2022-09 4 278 266
2022-08 4 284 273
2022-07 4 254 243
2022-06 4 249 239
2022-05 4 249 238
2022-04 4 251 241
2022-03 4 249 238
2022-02 4 248 238
2022-01 4 254 243
2021-12 4 234 224
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų