Oficialus pavadinimas: "Pažadukas", MB

"Pažadukas", MB Įmonės kodas 305650300

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Pažadukas", MB (draudėjo kodas 3766886, mokesčių mokėtojo kodas 305650300) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Pažadukas", MB (305650300) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 4 1,334 1,295
2024-05 4 1,395 1,355
2024-04 4 1,395 1,354
2024-03 4 1,400 1,359
2024-02 4 1,301 1,263
2024-01 4 1,265 1,228
2023-12 4 1,285 1,248
2023-11 4 1,307 1,269
2023-10 4 1,257 1,220
2023-09 4 1,550 1,505
2023-08 4 1,361 1,321
2023-07 4 1,313 1,274
2023-06 4 1,292 1,218
2023-05 4 1,358 1,275
2023-04 4 1,346 1,264
2023-03 4 1,358 1,275
2023-02 4 1,178 1,100
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 954 877
2022-09 4 888 816
2022-08 5 886 1,002
2022-07 4 902 802
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 2 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
2021-02 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų