Oficialus pavadinimas: "Jarčis", UAB

"Jarčis", UAB Įmonės kodas 305649312

"Jarčis", UAB PVM kodas LT100014378217 nuo 2021-10-01 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Jarčis", UAB (draudėjo kodas 3766138, mokesčių mokėtojo kodas 305649312) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Jarčis", UAB (305649312) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 7 926 1,528
2024-07 7 904 1,502
2024-06 7 907 1,476
2024-05 7 989 1,608
2024-04 8 829 1,555
2024-03 8 779 1,380
2024-02 7 933 1,495
2024-01 9 830 1,716
2023-12 9 718 1,471
2023-11 9 632 1,296
2023-10 9 656 1,335
2023-09 8 1,035 1,874
2023-08 9 899 1,834
2023-07 9 825 1,671
2023-06 10 906 2,004
2023-05 8 750 1,341
2023-04 8 1,051 1,879
2023-03 9 897 1,753
2023-02 7 1,205 1,742
2023-01 7 989 1,412
2022-12 6 861 1,119
2022-11 6 893 1,176
2022-10 7 865 1,331
2022-09 9 652 1,324
2022-08 7 587 910
2022-07 9 669 1,326
2022-06 8 790 1,456
2022-05 7 616 964
2022-04 3 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų