Oficialus pavadinimas: "Ignika servisas", UAB

"Ignika servisas", UAB Įmonės kodas 305645602

"Ignika servisas", UAB PVM kodas LT100014718017 nuo 2022-02-08 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ignika servisas", UAB (draudėjo kodas 3763743, mokesčių mokėtojo kodas 305645602) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Ignika servisas", UAB (305645602) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 7 738 1,157
2024-08 7 722 1,128
2024-07 7 651 1,013
2024-06 8 727 1,298
2024-05 8 760 1,355
2024-04 8 736 1,309
2024-03 9 678 1,371
2024-02 9 503 1,000
2024-01 9 548 1,125
2023-12 9 511 1,041
2023-11 9 644 1,313
2023-10 9 649 1,350
2023-09 9 657 1,367
2023-08 9 636 1,320
2023-07 10 766 1,766
2023-06 10 809 1,837
2023-05 10 758 1,723
2023-04 9 791 1,627
2023-03 9 788 1,628
2023-02 10 697 1,613
2023-01 8 598 1,090
2022-12 9 688 1,420
2022-11 9 732 1,504
2022-10 10 818 1,813
2022-09 7 573 901
2022-08 7 694 1,079
2022-07 8 593 1,058
2022-06 9 691 1,383
2022-05 9 738 1,501
2022-04 8 804 1,458
2022-03 9 813 1,644
2022-02 9 650 1,350
2022-01 8 243 441
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų