Oficialus pavadinimas: VšĮ Judesio DNR

VšĮ Judesio DNR Įmonės kodas 305639955

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje VšĮ Judesio DNR (draudėjo kodas 3748397, mokesčių mokėtojo kodas 305639955) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 11 darbuotojai (apdraustieji).

VšĮ Judesio DNR (305639955) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 11 1,361 3,606
2024-08 9 1,311 2,805
2024-07 9 1,317 2,808
2024-06 10 1,198 2,858
2024-05 9 1,199 2,553
2024-04 9 1,136 2,423
2024-03 9 1,074 2,277
2024-02 8 1,241 2,332
2024-01 8 1,305 2,470
2023-12 8 1,134 2,147
2023-11 8 1,228 2,328
2023-10 7 1,346 2,222
2023-09 7 1,216 2,032
2023-08 7 1,333 2,209
2023-07 7 1,262 2,086
2023-06 7 1,026 1,692
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 650 612
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų