Oficialus pavadinimas: "Palagro", MB

"Palagro", MB Įmonės kodas 305637687

"Palagro", MB PVM kodas LT100013484313 nuo 2020-10-31 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Palagro", MB (draudėjo kodas 3747500, mokesčių mokėtojo kodas 305637687) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Palagro", MB (305637687) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 755 704
2024-02 4 755 704
2024-01 4 752 702
2023-12 4 691 645
2023-11 4 691 645
2023-10 4 691 645
2023-09 4 691 645
2023-08 4 691 645
2023-07 4 691 645
2023-06 4 691 645
2023-05 4 691 645
2023-04 5 573 669
2023-03 5 563 657
2023-02 5 563 657
2023-01 5 561 655
2022-12 4 414 377
2022-11 4 419 382
2022-10 4 419 382
2022-09 4 419 382
2022-08 4 419 382
2022-07 4 400 363
2022-06 4 419 382
2022-05 4 419 382
2022-04 4 419 382
2022-03 4 411 373
2022-02 4 359 323
2022-01 4 419 382
2021-12 4 376 340
2021-11 4 370 334
2021-10 4 370 334
2021-09 4 370 334
2021-08 4 370 334
2021-07 4 370 334
2021-06 4 370 334
2021-05 4 362 327
2021-04 4 324 310
2021-03 5 307 369
2021-02 4 264 254
2021-01 4 235 228
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų