Oficialus pavadinimas: Jumtira, UAB

Jumtira, UAB Įmonės kodas 305617994

Jumtira, UAB PVM kodas LT100015230110 nuo 2022-09-01 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Jumtira, UAB (draudėjo kodas 3738952, mokesčių mokėtojo kodas 305617994) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

Jumtira, UAB (305617994) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 942 1,069
2024-08 5 1,170 1,300
2024-07 5 1,174 1,304
2024-06 5 1,151 1,277
2024-05 5 1,160 1,288
2024-04 5 1,160 1,288
2024-03 5 1,160 1,288
2024-02 5 1,148 1,275
2024-01 4 826 757
2023-12 5 942 1,048
2023-11 5 809 896
2023-10 5 781 869
2023-09 5 781 869
2023-08 5 743 833
2023-07 2 - -
2023-06 4 661 570
2023-05 4 676 584
2023-04 4 856 736
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų