Oficialus pavadinimas: Seeds Trade, UAB

Seeds Trade, UAB Įmonės kodas 305602864

Seeds Trade, UAB PVM kodas LT100013331417 nuo 2020-08-25 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Seeds Trade, UAB (draudėjo kodas 3732165, mokesčių mokėtojo kodas 305602864) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Seeds Trade, UAB (305602864) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,081 988
2024-02 4 1,074 982
2024-01 4 1,003 921
2023-12 4 1,034 948
2023-11 4 1,039 951
2023-10 4 1,039 951
2023-09 4 1,038 951
2023-08 4 1,042 954
2023-07 4 1,016 929
2023-06 4 1,039 952
2023-05 4 1,019 935
2023-04 4 1,046 953
2023-03 4 980 896
2023-02 4 1,052 958
2023-01 4 977 894
2022-12 4 962 881
2022-11 4 870 803
2022-10 4 847 783
2022-09 4 957 876
2022-08 4 814 751
2022-07 4 777 718
2022-06 4 848 779
2022-05 4 784 724
2022-04 4 784 722
2022-03 4 788 722
2022-02 4 766 704
2022-01 4 402 347
2021-12 3 - -
2021-11 4 216 195
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų