Oficialus pavadinimas: ISS Logistics, UAB

ISS Logistics, UAB Įmonės kodas 305591567

ISS Logistics, UAB PVM kodas LT100014091518 nuo 2021-06-05 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje ISS Logistics, UAB (draudėjo kodas 3726154, mokesčių mokėtojo kodas 305591567) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-08 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

ISS Logistics, UAB (305591567) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-08 2 - -
2024-07 3 - -
2024-06 4 662 644
2024-05 6 1,177 1,709
2024-04 6 1,398 1,997
2024-03 7 1,112 1,877
2024-02 6 1,282 1,821
2024-01 5 1,295 1,525
2023-12 4 852 792
2023-11 5 1,120 1,300
2023-10 6 1,037 1,479
2023-09 4 895 837
2023-08 4 701 628
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 4 873 825
2023-03 4 764 749
2023-02 4 725 708
2023-01 4 778 765
2022-12 4 473 459
2022-11 4 643 591
2022-10 4 516 484
2022-09 2 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 2 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų