Oficialus pavadinimas: "Taurita", UAB

"Taurita", UAB Įmonės kodas 305582027

"Taurita", UAB PVM kodas LT100014140015 nuo 2021-06-24 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Taurita", UAB (draudėjo kodas 3719002, mokesčių mokėtojo kodas 305582027) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Taurita", UAB (305582027) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 694 646
2024-08 4 660 617
2024-07 4 629 580
2024-06 5 513 593
2024-05 5 616 718
2024-04 6 534 748
2024-03 5 627 731
2024-02 5 619 722
2024-01 5 637 743
2023-12 5 575 670
2023-11 5 575 670
2023-10 5 575 670
2023-09 5 575 670
2023-08 5 575 670
2023-07 5 485 561
2023-06 5 575 670
2023-05 5 556 648
2023-04 4 362 337
2023-03 4 468 428
2023-02 4 468 428
2023-01 4 468 428
2022-12 4 372 343
2022-11 4 468 425
2022-10 4 468 425
2022-09 4 468 425
2022-08 4 468 425
2022-07 4 456 413
2022-06 5 465 536
2022-05 5 634 748
2022-04 4 616 597
2022-03 3 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų