Oficialus pavadinimas: Autowow, UAB

Autowow, UAB Įmonės kodas 305576992

Autowow, UAB PVM kodas LT100013892814 nuo 2021-03-30 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Autowow, UAB (draudėjo kodas 3717281, mokesčių mokėtojo kodas 305576992) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-12 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Autowow, UAB (305576992) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-12 4 907 881
2023-11 4 907 881
2023-10 4 850 825
2023-09 4 907 881
2023-08 6 675 980
2023-07 6 712 1,016
2023-06 6 902 1,288
2023-05 6 1,028 1,471
2023-04 7 941 1,574
2023-03 7 1,014 1,621
2023-02 7 770 1,213
2023-01 6 937 1,280
2022-12 6 853 1,167
2022-11 6 853 1,167
2022-10 6 853 1,167
2022-09 7 772 1,227
2022-08 8 810 1,457
2022-07 7 814 1,286
2022-06 7 850 1,349
2022-05 8 641 1,149
2022-04 8 784 1,428
2022-03 7 785 1,312
2022-02 7 513 854
2022-01 5 654 775
2021-12 5 695 824
2021-11 5 603 713
2021-10 6 625 891
2021-09 4 970 942
2021-08 4 953 925
2021-07 3 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų