Oficialus pavadinimas: MIN CHA, MB

MIN CHA, MB Įmonės kodas 305566329

MIN CHA, MB PVM kodas LT100013257010 nuo 2020-07-17 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje MIN CHA, MB (draudėjo kodas 3714778, mokesčių mokėtojo kodas 305566329) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-07 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

MIN CHA, MB (305566329) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-07 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 4 886 823
2024-01 5 677 792
2023-11 5 512 596
2023-10 6 687 965
2023-09 8 530 978
2023-08 7 745 1,200
2023-07 1 - -
2023-06 8 592 1,042
2023-05 10 534 1,187
2023-04 11 511 1,252
2023-03 9 626 1,262
2023-02 11 465 1,128
2023-01 9 536 1,060
2022-12 7 408 628
2022-11 7 496 765
2022-10 7 459 707
2022-09 6 429 571
2022-08 5 598 670
2022-07 7 450 717
2022-06 6 653 891
2022-05 6 687 956
2022-04 4 632 588
2022-03 5 608 703
2022-02 6 439 616
2022-01 8 428 791
2021-12 8 458 835
2021-11 7 597 944
2021-10 7 611 968
2021-09 10 468 1,058
2021-08 11 514 1,284
2021-07 12 461 1,287
2021-06 8 558 1,009
2021-05 9 427 846
2021-04 7 388 581
2021-03 4 561 477
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų