Oficialus pavadinimas: "KEBAB POINT", UAB

"KEBAB POINT", UAB Įmonės kodas 305559459

"KEBAB POINT", UAB PVM kodas LT100013202714 nuo 2020-06-22 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "KEBAB POINT", UAB (draudėjo kodas 3583633, mokesčių mokėtojo kodas 305559459) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"KEBAB POINT", UAB (305559459) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 236 386
2024-02 8 233 443
2024-01 7 346 586
2023-12 7 334 566
2023-11 7 334 566
2023-10 7 334 566
2023-09 7 334 566
2023-08 8 245 474
2023-07 8 240 466
2023-06 6 414 561
2023-05 6 385 522
2023-04 6 385 522
2023-03 6 382 518
2023-02 6 385 522
2023-01 6 261 365
2022-12 6 203 287
2022-11 6 203 287
2022-10 6 176 246
2022-09 5 135 149
2022-08 5 135 149
2022-07 4 77 71
2022-06 5 80 91
2022-05 4 143 128
2022-04 4 138 123
2022-03 4 143 128
2022-02 4 96 86
2022-01 4 100 91
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 4 45 42
2021-08 4 55 53
2021-07 3 - -
2021-06 4 114 101
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 4 155 139
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų