Oficialus pavadinimas: "Kaišiadorys Elikai Veža", MB

"Kaišiadorys Elikai Veža", MB Įmonės kodas 305559434

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Kaišiadorys Elikai Veža", MB (draudėjo kodas 3583631, mokesčių mokėtojo kodas 305559434) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Kaišiadorys Elikai Veža", MB (305559434) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-08 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 1 - -
2024-04 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 2 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 6 471 645
2022-07 6 663 890
2022-06 5 549 627
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 4 809 753
2022-02 5 527 631
2022-01 4 532 507
2021-12 6 474 673
2021-11 5 533 627
2021-10 8 594 1,113
2021-09 8 553 1,026
2021-08 8 446 825
2021-07 6 647 877
2021-06 6 554 759
2021-05 4 512 492
2021-04 6 374 524
2021-03 7 435 721
2021-02 5 466 551
2021-01 6 612 860
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų