Oficialus pavadinimas: STEELSTAG, UAB

STEELSTAG, UAB Įmonės kodas 305558777

STEELSTAG, UAB PVM kodas LT100013185211 nuo 2020-06-12 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje STEELSTAG, UAB (draudėjo kodas 3583641, mokesčių mokėtojo kodas 305558777) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 12 darbuotojai (apdraustieji).

STEELSTAG, UAB (305558777) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 12 1,685 4,642
2024-02 13 1,710 5,131
2024-01 11 1,811 4,583
2023-12 9 1,794 3,707
2023-11 11 1,918 4,815
2023-10 10 1,963 4,480
2023-09 8 2,098 3,777
2023-08 7 2,503 3,908
2023-07 7 1,982 3,099
2023-06 7 3,046 4,840
2023-05 8 3,393 6,507
2023-04 7 2,488 4,154
2023-03 6 2,439 3,426
2023-02 6 2,108 2,977
2023-01 5 2,793 3,258
2022-12 5 2,232 2,601
2022-11 5 2,192 2,513
2022-10 3 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 4 2,031 1,942
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų