Oficialus pavadinimas: "Mudera", UAB

"Mudera", UAB Įmonės kodas 305557045

"Mudera", UAB PVM kodas LT100013191610 nuo 2021-11-16 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Mudera", UAB (draudėjo kodas 3582062, mokesčių mokėtojo kodas 305557045) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 8 darbuotojai (apdraustieji).

"Mudera", UAB (305557045) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 8 926 1,771
2024-02 8 849 1,621
2024-01 8 924 1,767
2023-12 8 840 1,607
2023-11 8 796 1,520
2023-10 7 834 1,392
2023-09 7 840 1,403
2023-08 7 839 1,400
2023-07 7 859 1,435
2023-06 7 842 1,405
2023-05 7 807 1,346
2023-04 7 846 1,412
2023-03 7 773 1,302
2023-02 7 837 1,400
2023-01 7 840 1,403
2022-12 7 735 1,220
2022-11 7 733 1,217
2022-10 7 732 1,216
2022-09 7 571 942
2022-08 7 693 1,150
2022-07 7 695 1,153
2022-06 6 720 1,003
2022-05 6 731 1,018
2022-04 5 709 817
2022-03 6 758 1,058
2022-02 6 702 983
2022-01 6 731 1,018
2021-12 6 555 779
2021-11 4 643 604
2021-10 4 329 306
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų