Oficialus pavadinimas: "R&D pipes", UAB

"R&D pipes", UAB Įmonės kodas 305556178

"R&D pipes", UAB PVM kodas LT100013166619 nuo 2020-06-02 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "R&D pipes", UAB (draudėjo kodas 3582124, mokesčių mokėtojo kodas 305556178) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 12 darbuotojai (apdraustieji).

"R&D pipes", UAB (305556178) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 12 450 1,192
2024-02 13 370 1,064
2024-01 10 534 1,186
2023-12 9 472 929
2023-11 14 604 1,788
2023-10 16 389 1,279
2023-09 15 453 1,367
2023-08 12 580 1,332
2023-07 8 447 738
2023-06 7 360 485
2023-05 10 334 655
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 7 443 677
2022-10 7 708 1,083
2022-09 10 1,003 2,192
2022-08 8 653 1,115
2022-07 4 1,243 1,060
2022-06 4 1,243 1,060
2022-05 4 964 822
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 1 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų