Oficialus pavadinimas: Švaros tiekėjas, MB

Švaros tiekėjas, MB Įmonės kodas 305556121

Švaros tiekėjas, MB PVM kodas LT100013160014 nuo 2020-05-28 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Švaros tiekėjas, MB (draudėjo kodas 3582021, mokesčių mokėtojo kodas 305556121) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Švaros tiekėjas, MB (305556121) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 989 960
2024-02 5 1,043 1,266
2024-01 5 867 1,052
2023-12 5 873 1,060
2023-11 5 909 1,103
2023-10 5 733 890
2023-09 5 741 899
2023-08 4 802 778
2023-07 4 852 827
2023-06 4 926 874
2023-05 4 926 874
2023-04 4 926 874
2023-03 4 908 856
2023-02 3 - -
2023-01 4 783 735
2022-12 4 842 795
2022-11 4 801 756
2022-10 6 713 991
2022-09 5 613 732
2022-08 4 770 747
2022-07 4 857 832
2022-06 4 843 797
2022-05 4 843 797
2022-04 4 834 788
2022-03 4 821 775
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 4 612 585
2021-08 4 734 693
2021-07 4 678 638
2021-06 4 599 563
2021-05 5 534 626
2021-04 5 561 655
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų