Oficialus pavadinimas: "BALTIC PRO LABS", UAB

"BALTIC PRO LABS", UAB Įmonės kodas 305552660

"BALTIC PRO LABS", UAB PVM kodas LT100013439711 nuo 2020-10-12 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "BALTIC PRO LABS", UAB (draudėjo kodas 3581170, mokesčių mokėtojo kodas 305552660) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"BALTIC PRO LABS", UAB (305552660) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 586 808
2024-02 6 584 806
2024-01 6 584 806
2023-12 6 584 806
2023-11 6 584 806
2023-10 7 653 1,037
2023-09 7 766 1,233
2023-08 7 704 1,142
2023-07 6 604 832
2023-06 5 663 765
2023-05 5 800 910
2023-04 5 800 910
2023-03 4 635 586
2023-02 4 750 698
2023-01 4 750 713
2022-12 4 750 708
2022-11 4 825 780
2022-10 4 650 618
2022-09 4 650 618
2022-08 4 515 487
2022-07 4 488 462
2022-06 4 451 431
2022-05 4 475 450
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 4 278 261
2021-02 3 - -
2021-01 7 846 1,423
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų