Oficialus pavadinimas: DANYS CLINIC, MB

DANYS CLINIC, MB Įmonės kodas 305545438

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje DANYS CLINIC, MB (draudėjo kodas 3579653, mokesčių mokėtojo kodas 305545438) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 14 darbuotojai (apdraustieji).

DANYS CLINIC, MB (305545438) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 14 427 1,355
2024-11 11 636 1,571
2024-10 13 543 1,589
2024-09 14 623 1,902
2024-08 13 706 2,035
2024-07 10 696 1,504
2024-06 11 990 2,364
2024-05 11 1,090 2,632
2024-04 11 954 2,336
2024-03 10 1,235 2,753
2024-02 10 853 1,920
2024-01 10 740 1,675
2023-12 11 1,008 2,454
2023-11 11 942 2,282
2023-10 11 700 1,721
2023-09 10 776 1,708
2023-08 10 823 1,768
2023-07 10 642 1,459
2023-06 10 747 1,660
2023-05 10 452 1,028
2023-04 9 763 1,607
2023-03 8 634 1,220
2023-02 8 682 1,301
2023-01 8 661 1,271
2022-12 7 532 853
2022-11 6 245 326
2022-10 6 109 152
2022-09 5 226 262
2022-08 5 147 168
2022-07 5 212 252
2022-06 5 274 320
2022-05 5 348 401
2022-04 4 379 361
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų