Oficialus pavadinimas: "KOAR Statyba", UAB

"KOAR Statyba", UAB Įmonės kodas 305541977

"KOAR Statyba", UAB PVM kodas LT100013132019 nuo 2020-05-15 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "KOAR Statyba", UAB (draudėjo kodas 3575862, mokesčių mokėtojo kodas 305541977) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"KOAR Statyba", UAB (305541977) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 14 1,691 5,622
2022-11 14 1,004 3,264
2022-10 14 592 1,978
2022-09 10 800 1,918
2022-08 13 1,062 3,299
2022-07 12 1,052 3,009
2022-06 11 732 1,908
2022-05 9 781 1,687
2022-04 13 1,031 3,245
2022-03 13 1,042 3,251
2022-02 13 1,010 3,139
2022-01 12 851 2,461
2021-12 11 1,054 2,770
2021-11 10 1,006 2,413
2021-10 12 663 1,924
2021-09 12 1,166 3,370
2021-08 14 989 3,320
2021-07 10 1,446 3,473
2021-06 11 1,153 3,062
2021-05 12 1,298 3,739
2021-04 12 975 2,736
2021-03 10 650 1,544
2021-02 10 925 2,189
2021-01 10 996 2,360
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų