Oficialus pavadinimas: Voro programos, MB

Voro programos, MB Įmonės kodas 305540366

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Voro programos, MB (draudėjo kodas 3575813, mokesčių mokėtojo kodas 305540366) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Voro programos, MB (305540366) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 348 330
2024-08 5 693 797
2024-07 5 777 883
2024-06 5 777 883
2024-05 5 484 528
2024-04 5 484 528
2024-03 5 484 528
2024-02 5 484 528
2024-01 5 295 326
2023-12 5 484 528
2023-11 5 509 554
2023-10 5 552 607
2023-09 5 509 554
2023-08 5 509 554
2023-07 5 527 576
2023-06 5 588 647
2023-05 5 595 661
2023-04 5 596 659
2023-03 5 596 659
2023-02 5 585 647
2023-01 5 646 723
2022-12 5 645 721
2022-11 5 665 743
2022-10 5 552 605
2022-09 5 552 605
2022-08 5 571 629
2022-07 5 558 613
2022-06 5 550 595
2022-05 5 549 593
2022-04 5 572 621
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
2021-01 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų