Oficialus pavadinimas: Confindo, UAB

Confindo, UAB Įmonės kodas 305534751

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Confindo, UAB (draudėjo kodas 3574549, mokesčių mokėtojo kodas 305534751) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Confindo, UAB (305534751) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 1,382 1,297
2024-08 4 1,379 1,293
2024-07 4 1,414 1,327
2024-06 4 1,376 1,291
2024-05 4 1,235 1,171
2024-04 4 1,235 1,171
2024-03 4 1,223 1,160
2024-02 5 1,341 1,541
2024-01 4 1,235 1,171
2023-12 4 1,204 1,144
2023-11 4 1,199 1,138
2023-10 4 1,007 953
2023-09 4 834 785
2023-08 4 834 785
2023-07 4 827 778
2023-06 4 834 785
2023-05 4 834 785
2023-04 4 834 785
2023-03 4 834 785
2023-02 4 834 785
2023-01 4 767 728
2022-12 4 769 719
2022-11 4 766 716
2022-10 4 789 738
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų