Oficialus pavadinimas: "BRANDFISH", MB

"BRANDFISH", MB Įmonės kodas 305512744

"BRANDFISH", MB PVM kodas LT100013222119 nuo 2020-07-03 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "BRANDFISH", MB (draudėjo kodas 3569472, mokesčių mokėtojo kodas 305512744) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).

"BRANDFISH", MB (305512744) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 9 1,217 2,551
2024-02 9 1,208 2,531
2024-01 10 1,006 2,363
2023-12 9 1,057 2,260
2023-11 9 868 1,872
2023-10 11 772 1,983
2023-09 12 889 2,467
2023-08 10 1,053 2,477
2023-07 11 784 1,999
2023-06 13 911 2,765
2023-05 13 956 2,912
2023-04 13 957 2,910
2023-03 13 967 2,943
2023-02 13 929 2,822
2023-01 13 940 2,857
2022-12 13 707 2,143
2022-11 12 780 2,129
2022-10 11 810 1,968
2022-09 10 760 1,676
2022-08 7 976 1,494
2022-07 6 1,032 1,339
2022-06 6 1,032 1,339
2022-05 6 1,032 1,339
2022-04 4 1,114 948
2022-03 4 1,005 855
2022-02 4 1,120 953
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 2 - -
2021-09 1 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų