Oficialus pavadinimas: TenSteel, UAB

TenSteel, UAB Įmonės kodas 305487821

TenSteel, UAB PVM kodas LT100013056211 nuo 2020-04-30 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje TenSteel, UAB (draudėjo kodas 3562934, mokesčių mokėtojo kodas 305487821) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

TenSteel, UAB (305487821) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 480 566
2024-02 5 492 580
2024-01 5 440 518
2023-12 5 442 513
2023-11 5 460 534
2023-10 5 460 534
2023-09 6 425 587
2023-08 5 266 299
2023-07 4 319 286
2023-06 4 320 303
2023-05 4 323 306
2023-04 4 318 300
2023-03 4 322 304
2023-02 4 319 302
2023-01 5 313 363
2022-12 5 313 361
2022-11 5 311 359
2022-10 5 313 361
2022-09 5 241 285
2022-08 5 316 364
2022-07 5 313 372
2022-06 5 313 372
2022-05 5 314 373
2022-04 5 313 372
2022-03 5 314 373
2022-02 5 310 369
2022-01 6 290 414
2021-12 6 273 389
2021-11 6 271 387
2021-10 6 257 367
2021-09 6 272 389
2021-08 6 274 391
2021-07 7 224 375
2021-06 8 206 393
2021-05 7 259 428
2021-04 7 239 398
2021-03 8 270 510
2021-02 8 340 642
2021-01 7 366 603
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų